ALERT!! PMR EXAM TIME!!!

11:07 pm

Assalamualaikum semua dan salam sejahtera..
Ok topik kita hari ini ialah tentang pmr's exam.
So apa yang korang rasa sekarang ni?
Berdebar2?Takut?Aku faham perasaan korang semua sebab aku dulu pon penah amik PMR,so
aku tau lah camner punye debar kan?Lagi2 aku tahun ni SPM.


So,korang jangan stress sangat,Xde pe nak ditakutkan.
Ala,soalan PMR kacang rebus je seh,itup0n kalau korang dah study..
Yang selebihnya serah kepada Allah SWT sahaja..
So,yang penting sekarang ni korang kene dapatkan rehat yang secukupnya.
Tak mau lah study sampai lewat tengah malam.
Takut besok tak leh nak fokus,korang lak tertidur kat kelas time exam.
Please tak nak wat camtu ok?


Ada setengah orang kata sehari sebelum exam cara dorang nak relax kan minda,ada yg gi jalan2,buat aktiviti lasak ke atau apa2 sahaja.
X kisah lah korang nak wat pe janji tak mau stress2 noh..
Pada korang lah kan,mana lagi senang nak score?
Apa2 pe pon jawab yang terbaik ya..?
Pastikan dapat......................

buat yang terbaik ya adik2 aku semua..dan lastly aku nak ucapkan

SELAMAT MENJALANI PEPERIKSAAN PENILAIAN MENENGAH RENDAH(PMR).
DO YOUR BEST MY LITTLE SISTER/BROTHER....
WISH YOU GOT STRAIGHT A+.GOODLUCK.

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images