APOLLO LAYER CAKE STORY

10:51 pm

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

  Selamat berpuasa dan selamat hari raya semua. Ada baki 6 hari sahaja lagi umat Islam sedunia akan menyambut hari raya. Lagi 6 hari tu juga lah korang kena puasa. Sabar lah wei.. Tak lama dah kejap aje.. Okay then, for now aku nak cerita sikit pasal benda ni. Benda ni semua orang pernah makan. Aku pun sekarang tengah melantak benda ni sensorang aja. Jom jom jom..




sape pernah makan kek coklat lapis ni? ni antara fevret aku. aq tengah balun benda ni lah sekarang sensorang.ni first choice aq lah..


aq pon suka yang ni..second fevret tau.. tapi of koz lah first choice is yg kat atas tu..


haha..which one is yours? i'm that yellow one..


sape suka pandan? ni pon fevret aq gak..

haha..tu aje lah nak show arini..ade masa kita update lagi..papai..






You Might Also Like

3 comments

  1. ahaks!!!! sumer aku suka! tpi yg paling aku suka, yang coklat layer tu! hahah! tpi skrg punya dah x puas ah makan....kecik je saiz...dulu punye lagi puas!

    ReplyDelete
  2. oh yeke..aq ingat dari dulu saiz die kecik..
    kalau dulu harga 30 sen..skrg dh naik 40 sen..yg aq tau..
    entah2 dah naiak 50 sen..

    ReplyDelete
  3. harga makin mahal.... tu yg aku x suka

    ReplyDelete

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images