I'M IN LOVE WITH RED COLOUR!!

3:22 pm

Assalamualaikum.

  Setiap orang mesti ada warna fevret masing-masing kan? Ada yang fanatik warna pink. Ada yang tak boleh berpisah dengan warna hitam dan sebagainya. Same goes on me. Selain warna biru, aku suka sangat-sangat dengan warna merah. Bagi aku warna merah ni cantik sangat dan warna merah ni melambangkan kekuatan dan keberanian. Lagipun warna merah memang menaikkan semangat aku. Kalau dah suka warna merah tu, semua benda yang kita nak tu mesti warna merah kan? Nak tengok tak apa benda yang aku suka sangat bila ia berwarna merah? Take a look.

EYE MAKE-UP


Aku dah lama nak try eyeshadow merah macam ni. Serius lawa sangat. Dah lama cari warna eyeshadow yang betul-betul warna merah kat luar sana tapi sampai sekarang belum jumpa yang berkenan dihati. Memang limited eh warna merah? Tak nak pinkish red, red orange dan lelain. Nak betul-betul primary red. Akan terus mencari dan mencari.

TRENCH COAT


Kan haritu aku ada bagitahu yang my most favourite fashion design is trench coat. Yes absolutely I love trench coat so much and it has to be REDSiap dah plan nak design sendiri lagi. Memang tinggi angan-angan aku. Tapi kalau trench coat ni aku tak terhadkan sangat warna merah. Maksudnya semua warna aku suka pakai dan aku nak ada trench coat dari semua warna. Warna pink yang aku tak suka tu pun boleh jadi suka bila ia ada pada trench coat. Nampak tak pengaruh fashion kat situ? Lagipun trench coat ni best sebab ia labuh. Tak ada lah risau if nak bangun dari duduk terpaksa tarik-tarik baju kebawah nak cover belakang kan.


HIGH HEELS


Yes I love high heels. Tapi tak pakai selalu lah sebab hari-hari aku cuma pergi kelas balik kelas. Kalau nak keluar dinner or special event baru sarung heels ni. Apa macam? Ada suka sama kasut kat atas ni tak? 


WRISTWATCH


Jam tangan! Salah satu hobi aku ialah kumpul macam-macam design jam tangan. Bukan takat warna merah je ada. Biru, hijau, kuning. Ada macam-macam design lagi selain ini dan aku memang suka kumpul jam yang pelik-pelik aja design dia. Nampak menarik. 

DIAMOND RING


I really love this ring. Lagi-lagi bila jari ini disarungkan oleh yang tercinta. *okey khalida dah start nak jiwang*. Haha. Tak ada lah. Bagi aku cincin atau rantai yang design macam ni bagi aku it is so special. Cukuplah ada satu bentuk aja. Tak nak yang lain.


RED VELVET


Yummy! I love cakes. Red velvet cake is my favourite. Warna merah dia memang mengancam okay, siapa tak suka. Lepastu ada cheesse lagi. Warna dia agak menakutkan bagi sesetengah orang tapi bagi aku warna dia lain dari yang lain. 


I think that's all for now. Entri kali ni just nak share dengan korang minat aku yang satu ni. Tau tak teruja tu apa? So, what's your favourite? Kenapa korang suka sangat dengan warna tu? Apa yang membuat korang tak boleh beralih ke warna lain? Semua jawapan tu ada pada korang. How you express yourself with the colours. See you again.





You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images