AKU MEMANG SUKA BERANGAN KALAU....

2:59 pm

Assalamualaikum.

  Setiap orang mesti ada angan-angan sendiri kan? Angan-angan nak kahwin dengan putera raja lah, jutawan lah, nak ada kerjaya mantap lah dan sebagainya. Sama lah jugak macam aku. Cuma aku tak tahu sama ada angan-angan aku tu tercapai atau tak. Aku memang dari dulu lagi suka berangan. Asyik berkhayal aja sampai kadang-kadang lecturer mengajar kat depan pun, otak aku ke lain.

Sebenarnya, tak salah kalau kita nak ada angan-angan. Tapi kan lagi bagus kalau angan-angan kita ni menampakkan hasil. Apa yang kita nak tu, dah ada dengan hasil usaha sendiri. Seronok kan kalau macam ni. Kalau korang tanya apa angan-angan aku, memang banyak. Salah satunya, aku nak ada jenama fesyen aku sendiri. *Tingginya angan-angan kau, Khalid*. Haha. Taklah, cukup lah ada butik kecil kan. Butik atas nama aku. Boleh kan?

Kenapa butik? Kenapa tak benda lain? Ha, sebab aku suka fesyen. Siap berangan nak design baju pengantin lagi. Tapi aku suka fesyen yang simple aja. Sebab aku selesa. Okey, meh lah aku nak cerita sikit macam mana konsep butik aku nanti.


 Aku nak bukak butik yang jual pakaian casual dan formal. Sebab aku tahu kat luar sana mesti ramai yang suka pakai kemeja kan? Nak pergi kerja ke, pergi kelas ke, nampak smart kan kalau pakai kemeja. Maknanya, kat sini lah aku nak jual kemeja plain, trench coat, kemeja kotak-kotak, blazer, jaket, sweater, seluar jeans, kemeja jeans, skirt labuh jeans, seluar warna-warni dan macam-macam lagi. Pakaian yang aku rasa most of you love it. Tak yah nak tunggu pergi kerja pun, kalau nak keluar jalan-jalan pun sesuai sangat pakai pakaian kategori ni.


kemeja plain


trench coat


seluar warna-warni

 Apa pendapat korang tentang angan-angan aku? Aku cuma nak bukak sebuah butik yang hanya jual pakaian yang aku sebut tadi. Senang cerita untuk penggemar kemeja, aku nak bukak butik ni khas untuk korang. Senang korang nak cari kemeja ikut warna kesukaan korang. Hari ni pergi kelas pakai warna lain, esok pergi kelas pakai warna lain pulak. Aku stop kat sini dulu ya. Jumpa lagi.

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images