NAK JUAL NOVEL SECONHAND!!

4:39 pm

Assalamualaikum semua.


Lamanya gua tak update blog. Ayat yang sama kan aku ni asal lama tak update kat blog ni. Well, straight to the point, aku sebenarnya nak let go some of my novels. Novel secondhand je korang. Aku jual murah je lah. Ada novel yang aku dah baca, ada yang baru sekali baca dan ada yang tak baca langsung. 


Reason nak jual balik novel lama ni sebab yang pertama, novel terlalu banyak sampai tak ada space nak simpan. Yang kedua, aku macam dah malas nak baca novel cinta ni. Kalau letak kat rak buku ni dah macam hiasan dah. Daripada aku tak baca baik aku beri kat tuan baru kan. 



Ni lah novel yang aku nak let go tu. Murah-murah je weh. Condition buku masih elok lagi. Disebabkan aku dah mark down harga buku ni dari harga asal, dah tak boleh nego lagi tau korang. 

1) Sebenarnya Saya Isteri Dia: RM28
2) Kisah Naz & Khaalish: RM18
3) Plain Jane: RM14
4) Alahai Mat Salih: RM17
5) Suamiku Pemalu: RM18
6) Chan Rak Ter: RM22
7) Cinta Pandang Ke-2: RM18
8) Te Amo Sayang: RM16
9) Kami Dah Kahwin Lah: RM16
10) Cik Blur & Encik Ikhlas: RM18
11) Jodoh Itu Milik Kita: RM23
12) Suami Aku Ustaz: RM20
13) Suamiku Encik Perfect 10: RM18


Semua harga buku belum masuk kos postage tau sayang-sayangku semua. Kalau korang berminat korang boleh whatsapp aku kat sini +601123262894. I need serious buyer only ya. Yang mana nak main-main tu kita takmo kawan. Kalau nak booking tu kita kasi tempoh 3 hari je tau. Okey lah korang. Nak update ni je. Panjang umur jumpa lagi.



Sekian untuk hari ini.


You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images