IMPIAN KU BAKAL MENJADI KENYATAAN!!

1:56 pm

Assalamualaikum semua..

Hai,hai,hai..Jumpa lagi untuk entri hari ini. Baru aku perasan yang bulan April lalu aku tak update sebarang entri pon. Aku rasa macam dah update.Tapi tak pulak kan. Busy dengan kerja kot. Asyik kerja sampai lupa nak update blog ni. Aku kerja kat taska dulu.Sampai sekarang aku rindu my babies tu.

Untuk entri kali ni aku nak share dengan korang tentang impian dan angan-anganku. Maksudnya apa yang korang nak capai dalam hidup korang.Impian ni kalau kita dapat,ia merupakan satu kepuasan tau. Korang semua mesti ade impian kan?Jom share dekat sini.

1)Kewangan Yang Mantap:

2)Rumah Idaman:

                       

3)Kereta Honda Insight:

4)Motor BMW K1300S:

5)Laptop Spectre:

6)Handphone Sony Ericsson Xperia:

7)Have My Own Fashion Company:

8)To Become A Novelist:

9)Can Baked Pastries:

10)To Have The Happy Family:


So, kesimpulannya, kalau kita nakkan sesuatu, kita mesti capai dengan usaha kita sendiri. Siapa lagi yang boleh diharapkan kalau bukan kita sendiri yang usahakan? Apa yang aku nak kat atas tadi memang semuanya kene makan kos punya lah. Tapi dah suka kan, memang dah tak kisah pasal kos dah. Semua orang nak kan macam ni. Harap korang dapat capai apa yang korang nak. Begitu juga dengan aku.

Jumpa lagi.








You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images