COOKIES SHOP FOR YOU!!

9:25 am

Assalamualaikum semua.

 Hello cookies lover! How are you today? Hope you guys doing good. Is there anyone who love cookies, chocolate cake so much like I do? So, today's post is special for you.

Sekarang ni kalau perhatikan ramainya orang buat bisnes online. Ada yang jual mekap, jual novel, jual baju, tudung, monopod, perfumes, cookies, cakes, beauty stuff dan macam-macam lagi. Aku jadi seronok pulak tengok orang meniaga ni. Aku paling suka online shopping sebab kat sini korang boleh beli barang yang tak ada jual kat Malaysia. Korang boleh beli melalui pre-order. Memang best.

Anyways, hari ni aku nak share kedai online yang jual cookies untuk korang. Kadang-kadang cookies yang kita suka ni susah nak cari kat kedai. Senang citer, beli online je. Lagilah dapat tengok macam-macam jenis cookies lagi yang belum pernah ada kat pasaran. So here we go!

Specialnya kedai ni sebab dia ada jual Nestum Pop. Tengok gambar pun dah menyelerakan belum lagi rasa dia. Will try it soon. Jangan lupa klik diatas.


Aku pernah beli rainbow cookies kat sini. Korang boleh rujuk entri aku disini. Serius, rainbow cookies pun sedap, chocolate cookies pun sedap. Pretzel pun ada. You will love it, trust me.


Brownies for you! Siapa suka makan brownies sila lah klik kat sini. Nanti aku nak cuba jugak lah makan.


Kedai ni paling fevret. Walaupun belum pernah beli tapi suka tengok kek-kek yang dihasilkan. Apa yang special pasal kedai ni ialah Choc Rice Marshmallow.



Well, siapa suka almond crunchy, korang boleh dapatkan disini. Almond crunchy is my favourite. You will love it.




Biskut OAT
Kedai ni ada jual biskut oat yang korang suka! Ala yang pack kecik-kecik tu. Kalau orang kahwin kan mesti dalam beg tu ada coklat oat ni. Aku pernah rasa and memang sedap. So kalau korang nak beli boleh cari kat fb ni.





That's all from me. Hope you like it. Enjoy shopping.


p/s: Aku tidak dibayar untuk post entri ni. Saje suka-suka nak share dengan korang dekat mana korang boleh beli biskut yang korang suka. No hard feeling okay.

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images