SELAMAT HARI RAYA!!

5:19 pm

Assalamualaikum semua.


Pejam celik pejam celik dah nak berakhir dah bulan Ramadhan ni. Kejapnya rasa. Padahal rasa macam baru semalam bangun sahur masa hari pertama puasa kan? Hari ni last puasa. Esok dah raya! Yipee.

Amacam preparation? Ada gempak macam tahun lepas ke atau simple je tahun ni? Tahun ni macam tahun tak ada mood aje. Konon plan nak cat rumah. Sudahnya sampai sekarang tak cat pun. Rasa macam malas, macam tak ada mood semua ada. Tambahan pulak aku baru je baik demam chicken pox ni. Dugaan bulan puasa. Bulan puasa tahun ni aku diuji dengan penyakit chicken pox. Tak pe tu nanti kita citer kemudian ya.

Mesti ramai yang dah ada kat kampung kan? Aku je belum balik lagi. Mungkin petang nanti bertolak balik kut. Penangan budak tak sihat macam ni lah. Nak tunggu baik betul-betul dulu baru boleh balik kampung. Ni pun aku yang merengek-rengek nak balik. Kalau tak, memang tak balik lah citer dia sebab penyakit yang aku kena ni.

Tak sabar lah pulak nak balik petang ni. Semoga perjalanan ku pergi dan balik selamat hendaknya bersama keluarga tersayang. Korang juga ya. Yang mana belum balik ke kampung tu hati-hati drive. Kalau ngantuk, gilir-gilir lah dengan driver lain ya. 

Aku ada lagi 3 minggu baki cuti sem untuk dihabiskan. Lepas ni dah naik sem, sambung belajar balik. Final sem babeh. Sem 7 sudah. Serius rindu kat dorang sangat-sangat. Walaupun tak berapa rapat, tapi sebab dah lama dengan dorang lebih kurang dua tahun lebih, rasa macam rapat lah pulak.

Entri tak panjang pun. Just a quick update. Nanti lepas raya kita sambung cerita lagi ya. Tak sabar nak tengok gambar raya korang. Siapa ada instagram, meh lah follow aku jugak. Taip aja NurKhalidaSuraya. Nanti aku follow korang balik okay. I'm wishing you Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Maafkan salah silapku kalau sepanjang penulisan ku kat blog ni ada terguriskan hati korang ke. Aku insan biasa, yang selalu sangat buat silap tanpa aku sedar. Maafin gua ya? 


~SELAMAT HARI RAYA~

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images