PHEWWW. IT'S 2019 ALREADY!

1:40 pm

Assalamualaikum people. Masih kau ingat akan daku disini?



Fuhhh dah tahun 2019 dah kita and we are going to end of this March. Last aku updated blog tahun 2016 sis sis semua. Ini maksudnya sudah dua tahun blog aku ni takde penghuni. Kalau rumah kosong ni, hantuss pun dah beranak pinak.

Hopefully pembaca aku semua sihat belaka. Banyaknyaaa nak citer ni, sebab dalam tempoh 2 tahun ni macam-macam berlaku. Kawan-kawan blogger pun ramai dah kahwin, aku sorang je belum lagi. Mereput kau sorang sorang disitu.

Kisah hidup aku? Hurmmmm biasa biasa je nothing special sebab aku ni bukan sape sape orang nak sebut. Hehe. Yang luar biasanya umur makin meningkat hahahaha. Awal April ni umur aku bakal naik lagi setahun huuuuu. Kalau korang leh teka, cuba lah bagitau berapa umur aku tahun ni. Macam tak caya rasa. Sebab aku start blogging ni dari zaman sekolah lagi. Umur 16 tahun lak tu. Bila baca balik content lepas lepas rasa nak hentak dahi ke pc ni tengok posting merapu aku.

Tapi takpa sebab namapun budak lagi. Maka content pun cam bebudak. Semoga makin meningkat usia ni content blog aku 'matang' lah hendaknya. Banyak nak update blog pasni. Banyak nak share dengan korang sebenarnya. Tempat makan ke, tempat best untuk berjalan ke and makeup of courseeeee!!

Setakat ni jelah aku taip entri dulu. In Shaa Allah pasni kita jumpa lagi. Bye!

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images