DIARY OF A WIMPY KID..

4:25 pm

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


 Hari ni aku nak citer pasal novel DIARY OF WIMPY KID lak..Aku suka gila tengok filem dorang..best gila kot..So funnyy!!My dad gelak-gelak tengok movie tu.Itu baru movie. Aku teringin sangat nak baca novel fizikalnya.Aku dah buat searching pasal diary tu. Aku lagi suka hardcover punya.Harganya tak silap dalam RM44.90 camtu lah.Untuk sebuah.Aku nak cari yang set.Tapi sampai sekarang tak jumpa-jumpa.

Kat mana ya boleh aku cari novel tu..Apa-apa pon korang nak tak tengok diary tu.?I will show you.

Ok.First at all is..novel ni..

1)DIARY OF A WIMPY KID

2)DIARY OF A WIMPY KID:RODRICK RULES

3)DIARY OF A WIMPY KID:THE LAST STRAW

4)DIARY OF A WIMPY KID:DOG DAYS

5)DIARY OF A WIMPY KID:THE UGLY TRUTH

6)DIARY OF A WIMPY KID:CABIN FEVER

7)DIARY OF A WIMPY KID:THE THIRD WHEEL


Comel kan kaver diari ni.Aku harap ada 10 siri kesemuanya..Harapan aje..
Untuk entri seterusnya aku akan paparkan cerita pasal DORK DIARIES lak.

Kali ni orangnya perempuan.Untuk siri WIMPY KID ni kan pasal budak lelaki yang nak perolehi keyakinan diri.Nak tunjuk kat semua orang yang dia ni serba boleh.Dalam nak menuju ke arah kecemerlangan diri,ada aje halangan yang dia kena tempuh. Si abang yang kuat membuli,Si adik yang menyusahkan,kawan sekelas yang menjengkelkan.Patty,patty,patty!!I hate you Patty..-from Greg Heffley.
Jumpa lagi..

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images