FUNNY QUOTES..

9:01 pm

Assalamualaikum..

  Please enjoy the photos..


pompuan memang camnie ke?


ape kene mengene mati dengan megi?


nampak sangat kan?


memang menyirap air sirap..


memang pon,aku ingat lagi masa final exam sem 1 dulu.x bawak satu ape pon.pen pon pinjam kawan.betul weh..


kita serupa..


ngee..memang menakutkan aku..


sama lah..aku pon penah buat ni kat adik sedara aku.aku yang kat bawah tu.


sume penah buat..aku tahu tu..


dah cukup baik dah tu mak..


macam muhgimak je tau..


bapak kejam..


memang tak bersyukur atau mak dia salah dengar?


betul betul betul..


padan muka kau..mak kau pon mesti setuju dengan aku..haha


haha..nape sume kene kt aq ni..?


dah nasib nak wat camne kan..


loyar buruk.memang nak kena makan penampaq..


apa bangangnya weh..


kawan sejati..


adalah sikit..


aku memang selalu kene cmni..


entah ko pon..macam xde jantan lain..stress aku..


melencong ke lain pulak..


alalala..nampak beno nipunya..


Ya Rabbi..macam gigi unta dah aku tengok..


tau pulak cemburu..


laki tu jahat..


ni lagi kejam..


mendalam maksudnya..


pulak dah..


kadang-kadang menjadi kanak2 itu seronok..


bengong tau..


sebenarnya takut tu..


enjoyed!!


You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images