FUNNY QUOTES 2

12:20 am

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Dulu ingat tak aku pernah post about funny quotes tu? Sekarang aku kembali lagi dengan gambar baru. Hope you guys enjoy!



pergi saloon pun sekarang dah mahal. Tengok lelaki. Sangat simple.



terkejut aku. Kalau aku dah lama aku pijak muka dia.


camnie lah kalau kapel pun tak serius. Jangan buang macam sampah sudah.


thank you to all my 'fans'.


lelaki memang tak ada masalah dalam beberapa kes kan.? Perempuan memang macam ni agaknya. Patut lah batak semacam.


haha..Selalu sangat kene kat aku. Tak leh blah gambar akhir tu.


sebab tu lah aku pilih Nokia 3310. Banyak manfaatnya nok.


kalau macam ni, aku rela tak minum susu coklat.


ayat memang menyentap je kan.


kepala hot kau..


haha..memang kenyataan pon. Cuba korang bukak balik majalah sekolah korang sekarang!!


apalah mangkuk ni. Orang tu tanya sama ada ko nak makan situ atau bungkus. Hidup dah bertahun pun tak tahu lagi ke? Kesian ko..


harapan lah ko nak henset baru.


betul lah apa yang kau mintak tu.


biasalah. Kat rumah orang kau nak buat macam rumah sendiri ke?


banyak tanya lah mak kau ni.


menyampah baca statement kau!!





dah nampak tu boleh tanya lagi. Kalau aku pun menyirap. Nak jaga hati member iyakan aja.


alamak! Isteri zaman sekarang semakin mengganas. Insya-Allah aku bukan macam tu.


kan dah kena 'mampus'. ayat lu nak ribut aje..


aku selalu sangat buat kat orang macam ni.


ha aku selalu kena. Why always me?


haha. Selalu sangat sampai sakit bahu aku.


wakaka..mengada betul lah perempuan tu..


mereng jap.


reality?


kau perasan ke nok? Ha ha


That's all for today. Will update more. Just wait and see. Will see you soon. Papai..

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images