CREAM EYESHADOW IS INCREDIBLY HOT!!

5:30 am

Assalamualaikum.


 Hai semua. Selamat Hari Isnin. Hari ni nak update sikit je pasal mekap. I need to shared something excitement to all of you.

Korang tahu kan yang aku suka sangat dengan Maybelline Color Tattoo? Cream eyeshadow yang paling best sekali pernah aku pakai. 

Well, tadi saja lah kan google Maybelline Color Tattoo ni sebab suka tengok benda yang sama berulang kali. Lepastu, aku ada jumpa satu gambar ni. I teruja tengok gambar tu okay. Tengok bawah.



tadaa.. Ni lah gambar yang aku cakap tu. Whoot whoot. Sukanya tengok benda ni. Dah lah harga murah. Lepastu berkualiti pulak tu. Warna-warni tu cantiknya.

Aku dah ada beberapa warna dalam koleksi. Setakat ni aku baru ada enam warna aja wich is Tenacious Teal, Audacious Asphalt, Fierce & Tangie, Edgy Emerald, Bad to the Bronze and Bold Gold.

Excited nak kumpul lagi banyak warna yang ada walaupun kat Malaysia ni cuma ada lapan warna aja. Yang selebihnya, kena order online lah citer dia. 

Ada warna yang Limited Edition. Ni lah yang tak best ni. Tak suka tau. Sebab warna yang limited tu semua cantik-cantik. I'm sucker for bright colours.

Maybelline Malaysia, please bring more colours to Malaysia and please make the others limited edition as a permanent line. 

Please, please and please create more interesting colours especially the bright colours.




Beberapa bulan yang lepas, aku ada jumpa satu gambar yang menarik jugak. Ni pun excited sangat nak shared ni. Aku suka warna pelangi. Tengok gambar bawah.



tadaa.. MAC Paint Pot kesukaan ramai. Lawa tak warna dia. Lawa kan? Rasa nak collect semua aja sebab MAC Paint Pot ni ramai orang kata best. Aku tak boleh nak cakap best sebab I don't own this.

Tapi MAC punya pun ada certain warna yang LE jugak. Tak sukanya.

Walaupun harga dia dua kali ganda dari Maybelline Color Tattoo wich is around RM 80++ camtu, but I will collect you soon. Nak beli warna yang aku suka je.


Actually nak shared ni je pun. Teruja kejap tengok gambar-gambar ni tadi. Sejak eyeshadow cream diperkenalkan, aku dah jatuh suka kat eyeshadow cream ni yang juga bertindak sebagai eyeshadow base.

Dido..

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook

Flickr Images